👈 برای دانلود روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید 👉

جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

ارتباط با ما

... دانلود ...

جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : چكيدهيكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي مي‌باشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقص‌هاي مدل‌هاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده است.كليدواژه : نام و نشان تجاري؛ نام سازي؛ اخلاقيات؛ مسئوليت اجتماعي؛ تصوير نام و نشان؛ اعتبارشركت؛ ارزش ويژه نام و نشان؛ brand; branding; ethics; social responsibility; image; corporate reputation; Brand equity 1- مقدمهدر مدلهاي مرسوم نام و نشان تجاري كالا، ارزش ويژه نام و نشان بوسيله عملكرد اقتصادي در دوره‌هاي مالي تعريف و ارزيابي مي‌شود. امروزه علاقه به تحقيق در زمينه اخلاقيات بازاريابي و مسائل اجتماعي و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌هاي تجاري در خيلي از جنبه‌هاي زندگي انسان مرسوم هستند. نام‌هاي تجاري در س ...
تحقیق راه و ترابري مقاله نظريه اسلام در مديريت‏ منابع انسانى پاورپوینت با موضوع هرم سلسله مراتب نیازهای مازلو (Maslow Needs Chart) پاورپوینت استاندارد حسابداري بخش عمومی شماره 4( درآمدهاي حاصل از عملیات مبادله اي) پاورپوینت با موضوع سرمایه گذاری خطرپذیر